dilluns, 26 de novembre del 2018

UF0084-PromoComercialització.Distribució. Mk experiencial

LA FREGONA
Manuel Jalón Corominas, es uno de los inventores españoles más importantes y prolíficos, responsable de más de 60 patentes entre las que destacan la fregona y la aguja hipodérmica desechable. Ingeniero aeronáutico, nacido en 1925, es una verdadera leyenda viva.
“Desde pequeño siempre tenía ese afán de inconformismo, de mejorar las cosas”. 

Resultat d'imatges de analisis producto: la fregonaResultat d'imatges de analisis producto: la fregonaResultat d'imatges de la fregonaResultat d'imatges de la fregona
Història de la fregona

Fíjate en la importancia del producto que, transcurridos más de 50 años desde su invención, sigue comprándose y utilizándose y ya nadie friega de rodillas.
EL PRODUCTO ES IMPORTANTE... PERO.... 





Cicle de vida del producte + matriu BCG

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
..................................................................................................................................................
MCDONALDS...



I... MUNICH a Social Media...


https://www.munichmyway.com/ecommerce/categories/categories.cfm?id=94
MUNICH MY WAY
------------------------------------------------------------------------------------------------------
BRANDING
LA MARCA I ELS COLORS




http://www.ideaschicago.com/los-colores-y-su-significado/
http://www.significadodeloscolores.com/
http://ticsyformacion.com/2015/05/03/color-rojo-y-psicologia-del-branding-infografia-infographic-marketing/

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
QUAN LA MARCA ES CONVERTEIX EN EL PRODUCTE
http://www.elconfidencial.com/multimedia/album/espana/2015-07-18/quien-produce-las-marcas-blancas_932681/#0
http://brandmedia.es/marcas-se-convertido-nombres-genericos/
ÚNICA MARCA COCA-COLA
La marca COCA-COLA és la marca per excel·lència: nou SLOGAN: siente el sabor
Després de 7 anys, COCA-COLA ha cambiat el "claim"

http://www.marketingnews.es/internacional/noticia/1095640028505/campana-global-coca-cola-estrategia-marca-unica.1.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada